lördag 5 maj 2012

Oväntade förändringar = dåligt

Nu är jag hemma, efter att ha varit på nöjesfältet. Jag mår lite sådär just nu, jag vet inte riktigt varför. Kanske för att inget har blivit som det ska (som det brukar bli). Förutom att jag var på nöjesfältet så har andra saker blivit annorlunda mot vad de brukar, så nu mår jag lite sådär.

Det brukar bli lite galet när saker inte är som de brukar, och det har de ju inte varit idag riktigt. Jag tycker om när saker är som de brukar, och jag vill veta i förväg vad som ska hända osv. Det känns bättre då. Om det t.ex. är något jag sett fram emot och så blir det inte av, så blir jag oftast väldigt ledsen.

Ville egentligen bara uppdatera lite, har inte direkt något intressant att skriva. Det har varit ganska kul på nöjesfältet, kunde dock ha varit bättre. Men, jag ska inte klaga, vädret var fint och mina vänner är så mysiga, så det var rätt okej ändå.

/ Nystanet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar