lördag 12 maj 2012

En dag med prickar på

Nu är det lördag, skönt! Efter en rätt så krävande vecka i skolan så är det äntligen helg. Jag är nog inte den enda som känner så... men, snart är ju skolan slut helt, och då börjar sommarlovet! Det blir säkert bra, man får hålla ut de veckor som är kvar.

Idag hade jag tänkt gå och köpa lördagsgodis, vilket jag tycker är väldigt roligt. Det är det roligaste (nästan) med hela lördagen! Kanske har jag redan skrivit det, men då gör det väl inget att jag skriver det igen? Så, ja, det är väl vad jag har tänkt att göra idag. Sitta vid datorn har jag också tänkt att göra, läsa, se på tv och mysa också, såklart.

Vad gäller det här inläggets rubrik, så vet jag inte riktigt. Jag gillar helt enkelt prickar, antar jag. När jag tänker på prickar så tänker jag på vita prickar mot röd bakgrund. Kanske är det så jag tänker mig lördag? På sätt och vis kanske, jag vet inte riktigt. Man skulle väl kunna säga att det här blev en liten uppdatering, samtidigt som jag tar och kikar in på några av mina favoritbloggar (kanske länkar jag dem i något annat inlägg).

Målet med idag är väl att dagen ska bli så bra och mysig som möjligt, och jag ser inga hinder till det! Jag ska till affären, köpa lördagsgodis, gå promenad och sitta hemma och bara ta det lugnt och mysa... ibland är det också skönt att inte göra så mycket.

/ Nystanet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar