onsdag 2 maj 2012

Mitt första inlägg

Jag är Nystanet hallon, men kallas Nystanet. Här tänkte jag skriva om vad jag gör om dagarna. Lite som en dagbok, kanske. När det inte finns något annat att skriva om. I helgen ska jag iväg, det ska bli spännande. Jag ska till ett nöjesfält (säger man så?) med några vänner. Det är första gången jag är där utan min familj, så det kommer att bli pirrigt, men jag tror att det blir bra ändå.

Förresten så är det något knasigt med tiden här på bloggen. Mitt första inlägg, står det, är upplagt 03:23, vilket inte stämmer. Jag skulle gissa på att jag la upp det någon gång vid den här tiden. Kanske är det något med inställningarna om vart i världen jag befinner mig, i vilken tidzon? Idag ska jag gå ut och äta med några vänner, eller, ikväll. Det ser jag fram emot.

/ Nystanet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar