torsdag 17 maj 2012

Min första resa (och 400 slag)

Jag ska åka till en stad långt borta, själv (för första gången). Det blir spännande men pirrigt, det är en bit att åka dit jag ska, och jag har ju aldrig gjort det förut. Men jag tror att det blir bra, jag ska ju bara sitta där och vänta på att vi kommer fram. Jag funderar på att skriva en lapp med telefonnummer eller annan information som är bra att ha, om jag kommer bort eller något (det gör jag nog inte, men för säkerhetsskull).

Jag har fastnat för låten "400 slag" av Kent. Jag kommer förmodligen att lyssna på den bl.a, jag har en lång resa framför mig där jag, bl.a. har tänkt ägna mig åt att skriva.


/ Nystanet

1 kommentar:

  1. Hej, tack för din kommentar och hemskt mycket förlåt för att jag inte svarat tidigare. Har liksom inte hunnit med riktigt!
    Men jag vet inte, rent generellt så tycker jag att de allra flesta passar i dreads. Finns ju ungefär lika många varianter som det finns bärare och alla blir unika på sitt sätt. Vissa passar i fler och lite smalare, andra i färre och tjockare.
    En idé vore kanske att sätta i fakedreads först? Då kan du ju känna efter lite innan du går hela vägen liksom. Lycka till!

    SvaraRadera